1403-03-07 13:42
221
0
90169
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان:

خانواده شهدا الگوی ولایتمداری هستند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر محور و ستون اصلی نظام و انقلاب و الگوی جامعه در ایثار، مقاومت و ولایتمداری هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، جمال اسدی ظهر امروز در دیدار با مادر معظم شهید «حبیب‌الله صالح‌المومنین» و جانباز ۷۰ درصد «علی اصغر منوچهری» ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و یاد و خاطره سیدالشهدای خدمت حضرت آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان اظهار کرد: شهدا و ایثارگران با از خودگذشتگی و جانفشانی امنیت و آرامش را برای ایران اسلامی به ارمغان آورده است و فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت را در جامعه نهادینه ساختند. 

وی جانبازان را مایه برکت و افتخار کشور و ادامه‌دهندگان راه شهدا دانست و عنوان کرد: دیدار با ایثارگران که اسوه‌های از خود گذشتگی و مقاومت هستند، موجب پاسداری و حفظ دستاوردها و آرمان‌های شهدا می‌شود. 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان تاکید کرد: والدین شهدا اسوه‌های صبر و استقامت در کشور هستند و دعاهای آنان که از دل پاک و قلب زلالشان سرچشمه می‌گیرد پشتیبان خادمان نظام است. 

اسدی تصریح کرد: خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر چشم و چراغ انقلاب هستند و حضور با برکت آنان مایه سرافرازی و سربلندی بوده و اعتلای ارزش‌های بلند اسلامی و پاسداری از میراث گرانب‌های انقلاب را به همراه دارد.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.